کنکور کارشناسی ارشد اقتصاد (خدمات مشاوره)

کنکور کارشناسی ارشد اقتصاد در سال های اخیر دچار تحولات گسترده ای شده است. چه از لحاظ منابعی که برای مطالعه مورد نیاز است، چه از لحاظ کیفیت و کمیت سوالات! لذا به نظر می رسد اولین گام برای موفقیت در کنکور کارشناسی ارشد اقتصاد، شناخت صحیح منایع مورد نیاز برای کنکور، شیوه مطالعه هر درس، نحوه برنامه ریزی و اهمیت دروس و… است. تیم اقتصادی ها در کنار تمامی خدمات تخصصی که به صورت رایگان در اختیار مخاطبین خود قرار داده است تصمیم گرفته دایره خدمات خود را گسترش دهد و این بار یک خدمت جدید، برای دانشجویان و فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی که قصد شرکت در آزمون کارشناسی ارشد اقتصاد را دارند فراهم کند. ما تلاش کرده ایم هر آنچه که مورد نیاز است برای شما فراهم کنیم. از نحوه برنامه ریزی و زمان شروع مطالعه گرفته تا منابع و نتایج و رتبه های پذیرفته شده!! اگر شما هم یکی از شرکت کنندگان کنکور کارشناسی ارشد امسال هستید می توانید به صورت کاملا رایگان از خدمات ما استفاده کنید. شما می توانید با کلیک کردن روی هر یک از بخش های زیر توضیحات کاملی پیرامون آن مبحث مطالعه کنید. علاوه بر آن می توانید با کلیک کردن بر روی دکمه “ارتباط با مشاور” از تجارب مشاورین ما بهره مند شوید. مشاورین ما رتبه های برتر کنکور کارشناسی ارشد اقتصاد در سال های مختلف هستند.

کنکور کارشناسی ارشد اقتصاد

آنچه اقتصادی ها را متمایز می‌کند

 

[list icon=”momizat-icon-radio-checked” icon_color=”#dd3333″ icon_color_hover=”#1e73be” ]برای هر داوطلب در سراسر کشور امکان مشاوره رایگان ۱۵ دقیقه ای تلفنی یا حضوری با یک رتبه برتر وجود دارد.,تمامی‌ مشاوران از رتبه‌های برتر واقعی کنکورهای اخیر کارشناسی ارشد اقتصاد هستند.,پروفایل و رزومه کاری تمامی مشاوران به طور شفاف در اختیار تمامی داوطلبان قرار دارد.,اخبار مربوط به کارشناسی ارشد اقتصاد به طور مرتب به دانشجویان عضو اقتصادی ها ارسال می‌شود.,ارسال کتب مرجع و جزوات مورد نیاز با همان قیمت روی جلد، برای دانشجویان عضو اقتصادی ها به تمام نقاط کشور.,ارسال جزوات رتبه های برتر به وسیله پست پیشتاز.[/list]

فهرست خدمات اقتصادی‌ها

 

مشاوره تحصیلی – حضوری 

  • معرفی جدیدترین و جامع ترین منابع کنکور کارشناسی ارشد اقتصادی، آموزش روش های صحیح مطالعه و برنامه ریزی، نظارت عملکرد دانشجویان در فاصله بین جلسات مشاوره و … . در حال حاضر این طرح در تهران برگزار می‌شود.

مشاوره تحصیلی  – تلفنی

  • در طرح مشاوره تلفنی، خدمات مشاوره‌ای از طریق جلسات تلفنی انجام شده و تمرکز بر  خدمت‌رسانی به داوطلبان عزیز غیرتهرانی در سراسر کشور است.

مشاوره تحصیلی  – اینترنتی

  • در طرح مشاوره اینترنتی همانند مشاوره تلفنی، خدمات مشاوره‌ای از طریق سایت، ای میل و شبکه های اجتماعی انجام می شود.

مشاوره انتخاب رشته و شغل

  • این نوع مشاوره مناسب کسانی است که نمی‌دانند به چه رشته تحصیلی و شغلی علاقه مند هستند. به طور مثال برای خیلی ها این سوال پیش آمده که آیا رشته خود را در مقطع ارشد ادامه دهند یا رشته ای دیگر، مانند اقتصاد را برگزینند. این نوع مشاوره بیشتر برای کسانی است که تمایل دارند از رشته های دیگر به رشته اقتصاد بپیوندند.

ما چه کمکی می‌توانیم به شما بکنیم

[list icon=”momizat-icon-radio-checked” icon_color=”#dd3333″ icon_color_hover=”#1e73be” ]به شما میگوئیم که رتبه‌های برتر چه کتاب‌هایی را چقدر و چطور مطالعه کرده اند.,به شما میگوئیم که هر منبع از هر درس چه فصلهای مهم و غیرمهمی دارد و چه تستهایی از آن آمده است.,به شما میگوئیم که چطور ابعاد دیگر زندگی تان را مدیریت کنید تا مبادا مانع پیشرفت درسی تان شود.,به شما میگوئیم که مطالعه جزوه را کی، مطالعه کتب مرجع را کی، و تست زدن را کی انجام دهید.,به شما میگوئیم که کدام اشتباهات ما را مرتکب نشوید و کدام کارهای درست را انجام دهید.,به شما کمک میکنیم برنامه ریزی دقیق و درستی برای فصل‌ها، ماه‌ها، هفته‌ها و روزهای آینده داشته باشید.,به شما کمک میکنیم تا بازدهی مطالعه تان را  تا جایی که میتوانید بالا ببرید[/list]

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید