موسسات آمادگی کنکور کارشناسی ارشد اقتصاد

پيامبر اکرم:
هر کس به جستجوی علم راهی سپارد، خداوند برای وی راهی به سوی بهشت می گشاید.
سلام دوستان
وجه مشترک کليه آزمون ها تقریبا اینه که برنامه ریزی هاشون یکسانه اما کيفيت و هزینه هاشون متفاوته. همه چيز به تلاش خودتون برميگرده. شرکت کردن تو آزمون مورد نظرتون هم به همين چند تا آیتم بستگی داره. اینکه تو کدوم موسسه باشيد فرقی نداره و مطلب اصلی و مهم اینه که شما از منابعی که در اختيار دارید چطور استفاده کنيد و چقدر بتونيد روش مسلط باشيد.

111
هيچ رابطه معنا داری با این مورد که شرکت در آزمون ميتونه رتبه خوبی برامون داشته باشه وجود نداره. چه بسيار افرادی که تو آزمون فلان موسسه شرکت کردن و پول زیادی هم بابتش دادن و نتيجه نگرفتن و برعکس. حتی از بين اونایی هم که موسسه بودن افراد به دو دسته تقسيم می شن. یه عده که از رفتن تو موسسه راضی بودن و یه عده که ناراضی بودن و معتقد بودن که با رفتن به موسسه فقط وقتشون رو تلف کردن واسه رفت و آمد و پاسخ دادن به یک سری سوالات که اصلا شباهتی با سبک سوالات کنکور نداره وقتشون رو تلف کردن. دقت داشته باشید که سوالات کنکور سبک خاص خودشون رو دارن.
پس بدونيد رفتن یا نرفتن شما تو موسسه الزاما به معنای قبولی یا عدم قبولی شما نيست و از این بابت زیاد نگران نباشيد.
ولی اگر می خواید حتما پول خرج کنيد و تو یک موسسه باشيد با توجه به بقيه که ميشناسم تو موسسات مختلف بودن من برای رشته های علوم انسانی آزمون ماهان رو پيشنهاد می کنم که جامعه آماریش بالاست. به نظر من مهمترین آیتم در انتخاب موسسه خوب تعداد افراد شرکت کننده در آزمون هاش هست که شما رو بین رقیبانتون بسنجه.
اما حتما سعی کنيد چه اینکه در موسسه ای هستيد یا نه از خودتون حتما حتما آزمون بگيرید. تو قسمت چه منابعی را مطالعه کنيم هم یه کتاب معرفی کردم که همون تست های کنکور سال های اخير هست که می تونه خيلی خيلی کمکتون کنه.
اما باز هم تو قسمت ارتباط با مشاور هر سوالی در مورد موسسات مختلف داشته باشيد می تونيد بپرسيد و ما هم تا حد امکان سعی می کنيم شما رو راهنمایی کنيم.

[box type=”info” radius=”10″]

ارتباط با مشاور

[/box]

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید