اقتصادسنجی داده های تابلویی

کتاب اقتصادسنجی بالتاجی – اقتصادسنجی داده های تابلویی

شاید تمام کسانی که سر و کارشان مرتبط با اقتصاد سنجی بوده، اسم بالتاجی را شنیده باشند. بالتاجی چندین کتاب دیگر هم در زمینه اقتصادسنجی سری های زمانی دارد که تمامی آنها جزو کتاب های پرفروش در سایت آمازون هستند. کتاب اقتصادسنجی داده های تابلویی بالتاجی که حالا به ویرایش 5 خود رسیده است یکی از منایع اصلی درس اقتصادسنحی در مقطع کارشناسی ارشد است. بالتاجی در نسخه 5 این کتاب تلاش کرده تا تحولات شتابان این حوزه از اقتصادسنجی را از ابتدا تا کنون بررسی نماید. همچنین در این نسخه از کتاب تلاش شده با استفاده از گرداوری داده های تجربی به صورت پانل دیتا، مباحث مطرح شده تئوریک و مراحل انجام آن به صورت عملی در محیط نرم افزارهای ایویوز و استاتا نیز اجرا شود.

اقتصادسنجی داده های تابلویی

آنچه که در نسخه جدید اضافه شده است:

[list icon=”momizat-icon-radio-checked” icon_color=”#1e73be” icon_color_hover=”#dd3333″ ]یک فصل جدید پیرامون اقتصادسنجی داده های تابلویی فضایی (Spatial Panel Data),چندین مثال کاربردی جدید,مباحث جدید در پنل های نامانا,کاربردهای تجربی جدید با استفاده از ایویوز و استاتا,منابع کاملا به روز شده,تمرینات اضافی در هر فصل[/list]

 

download

لینک دانلود

پسورد: economya.ir


همچنین شما می توانید برای آشنایی بیشتر با این نویسنده و سایر کتاب های منتشر شده به وبسایت شخصی وی و رزومه ایشنان مراجعه نمایید.

رزومه بالتاجی (BADI H. BALTAGI)

وب سایت شخصی بالتاجی


[box type=”info” radius=”5″]

کتابخانه اقتصادی‌‌ها (بزرگترین کتابخانه مجازی اقتصاد)

[/box]

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید