[purchase_link id=”6010″ text=”اضافه‌کردن به سبدخرید” style=”button” color=”blue”]

زمان برگزاری دوره: از 18 آذرماه (روزهای پنچشنبه)

طول دوره: 12ساعت

شماره تماس برای کسب اطلاعات بیشتر: ۰۹۳۶۰۰۳۳۶۴۱


کاربرد شبکه عصبی در اقتصاد، مالی، صنایع و رشته های مرتبط

در سال‌های اخیر، محاسبات نرم و روش‌هایی مانند شبکه‌های عصبی مصنوعی جایگاه ویژه‌ای در مطالعات تجربی علم اقتصاد پیدا کرده‌اند. پیچیدگی موجود در اقتصاد و علی‌الخصوص بازارهای مالی سبب شده است تا مدل‌های مبتنی بر تئوری‌های اقتصادی در همه موارد نتوانند موفق عمل کنند و این موضوع بر محبوبیت روش‌هایی مانند شبکه عصبی مصنوعی افزوده است. در حال حاضر، این مدل یک از روش‌های اصلی پیش‌بینی در بازارهای مالی بوده و از آن به عنوان ابزاری برای تصمیم‌گیری در مورد نحوه سرمایه‌گذاری‌ها (در صندوق‌های سرمایه‌گذاری و …) استفاده می‌شود. به دلیل مدل سازی و پیش‌بینی‌های دقیقی که این روش ارائه می‌دهد محققان به صورت روزافزون در حال استفاده از این روش هستند و گستره استفاده از شبکه‌های عصبی مصنوعی در حال تسری به تمامی بخش‌های علم اقتصاد است. متاسفانه این روش به دلیل پیچیدگی‌های نرم‌افزاری و محاسباتی، اندکی در میان دانشجویان اقتصاد و مالی مغفول مانده است.

در این راستا، گروه اقتصادی‌ها مفتخر است تا برای دومین بار، کارگاه آموزشی شبکه‌های عصبی مصنوعی مختص دانشجویان اقتصاد، مالی، صنایع، مدیریت و حسابداری را برگزار نماید. اولین کارگاه شبکه های عصبی مصنوعی در تیرماه 1395 برگزار شد که نتایج نظرنسجی شرکت کنندگان در این دوره را در تصویر زیر می توانید مشاهده نمایید.

ann

در این دوره تلاش خواهد شد تا با ارائه مثال‌های متنوع، کاربرد شبکه‌های عصبی در رشته‌های اقتصاد، مدیریت و حسابداری تشریح شود. در پایان این دوره انتظار می‌رود که شرکت‌کنندگان در کارگاه، با مباحث روز این حوزه آشنا بوده و توانایی حل مسائل جدید را با استفاده از این روش داشته باشند.

سرفصل‌های این کارگاه به شرح زیر است:

تئوری:

[list icon=”momizat-icon-arrow-left” icon_color=”#dd9933″ icon_color_hover=”#1e73be” ]مروری بر عملکرد سیستم عصبی طبیعی,تعریف ریاضی یک نورون مصنوعی,معرفی انواع شبکه‌های عصبی مصنوعی,بررسی مفاهیم مرتبط با آموزش شبکه‌های عصبی,علل تقسیم بندی داده ها و روش های آن[/list]

مقدمه ای بر نرم افزار متلب:

[list icon=”momizat-icon-arrow-left” icon_color=”#dd9933″ icon_color_hover=”#1e73be” ]مقدمه‌ای پیرامون کار با نرم افزار متلب,آشنایی با توابع پرکاربرد در متلب و m-file نویسی[/list]

عملی:

[list icon=”momizat-icon-arrow-left” icon_color=”#dd9933″ icon_color_hover=”#1e73be” ]پیاده‌سازی شبکه عصبی در متلب با استفاده از تولباکس شبکه عصبی,پیاده‌سازی شبکه عصبی به صورت کدنویسی,روش‌های پیش‌پردازش اطلاعات,معماری شبکه و انواع روش های آموزش,مروری بر کاربردهای مختلف شبکه‌های عصبی مصنوعی,پیاده‌سازی شبکه عصبی برای مدل‌سازی مسایل مالی و اقتصادی,پیاده‌سازی شبکه عصبی برای پیش‌بینی سری‌های زمانی مالی و اقتصادی,پیاده سازی شبکه های عصبی برای طبقه بندی و خوشه بندی داده ها,شیوه‌های نمایش گرافیکی نتایج به دست آمده,مرور یک مقاله کاربردی و نحوه گزارش نتایج,جمع‌بندی و نتیجه‌گیری[/list]

 

مدرس:


 

علی رئوفیعلی رئوفی – دانشجوی دکتری اقتصاد مالی- سنجی دانشگاه علامه طباطبایی و هیئت علمی اقتصادی ها

برای آشنایی بیشتر با مدرس دوره می‌توانید رزومه ایشان را از لینک زیر دانلود نمایید:

مشاهده رزومه

.


 

 

اطلاعات دوره:


زمان برگزاری دوره: از 18 آذرماه (روزهای پنچشنبه)


طول دوره: 12ساعت


هزینه دوره: 170 هزار تومان


ظرفیت: 30 نفر


مهلت ثبت نام: یک روز پیش از زمان برگزاری کارگاه یا پیش از تکمیل ظرفیت


شماره تماس برای کسب اطلاعات بیشتر: ۰۹۳۶۰۰۳۳۶۴۱


برای ثبت نام در کارگاه می‌توانید با استفاده از لینک زیر به صورت آنلاین هزینه آن را پرداخت نمایید:

[purchase_link id=”6010″ text=”اضافه‌کردن به سبدخرید” style=”button” color=”blue”]


لطفا اطلاعات تماس خود را به صورت کاملا دقیق در فیلدهای مربوطه وارد کنید. با شما از طریق این اطلاعات، تماس حاصل خواهد شد (پس از ثبت نام اطلاعات خود را شامل نام و نام خانوادگی و شماره تماس به شماره موبایل ۰۹۳۶۰۰۳۳۶۴۱ اس‌ام‌اس کنید).

در صورتی که مایل به استفاده از خدمات پرداخت اینترنتی نیستید، لطفا مبلغ 1.700.000 ریال به شماره کارت ۵۰۴۷۰۶۱۰۲۷۵۸۰۲۶۱ (به نام لیلا لامعی اوجقاز) پرداخت نموده و سپس پرداخت خود را به شماره ۰۹۳۶۰۰۳۳۶۴۱ اطلاع دهید تا در لیست ثبت نامی‌های کارگاه قرار گیرید.

محل برگزاری: تهران، انتهای خیابان طالقانی، بعد از تقاطع بهار، خیابان جهان، پلاک 2، دانشکده اقتصاد دانشگاه خوارزمی

 

4 دیدگاه‌ها

  1. با سلام.برای شرکت در دوره باید لپ تاپ به همراه بیاوریم؟

    • بله- بهتر است با خودتون لپ تاب بیارید.

  2. ساعت برگزاری کلاس ها کی هست؟

    • با سلام
      کلاس ها روز پنج شنبه ساعت 10 تا 14 برگزار خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید