download-1

علوم انسانی، مدیریت، اقتصاد و حسابداری عامل پيشرفت کشورهای توسعه يافته در راستای تحقق اهداف، برنامه ها و نیاز به کار علمی در ابعاد مختلف آن در سطح بین الملل می باشد. امروزه این علوم نقش اساسی در موفقیت، پیشرفت و دستیابی به اهداف مهم کشورهای دنیا، سازمان ها و بهبود زندگی مردم در ابعاد مختلف ايفا می نمايد. لذا استفاده ازنظريات و تخصص جامعه نخبگان دانشگاهي علوم انسانی و اقتصادی براي برنامه ريزي جهت تقويت زمینه های مختلف علوم انسانی، مدیریت و اقتصاد، حسابداری و بکارگیری یافته های جدید جهت بومی سازی و بکارگیری این ایده های نوین، در جهان یک نیاز مهم می باشد.

از آنجا که این ضرورت در تخصص هایی چون مدیریت، اقتصاد و حسابداری به عنوان سکان تحول اداری و سازمانی محسوس تر بوده و علوم انسانی،مدیریت، اقتصاد و حسابداری نقشی بنیادین در تحقق یک نظام فکری منسجم و تمدن‌سازدارد، این تحولات چه درون زا و مبتنی بر فعاليت های تحقيق و توسعه داخلی باشد و چه با منشأ خارجی و برون زا تلقی شود، مستلزم مديريت بر فرآيند انتقال و توسعه می باشد.

از این رو برگزاری کنفرانس بین المللی رویکرد های نوین در علوم انسانی، مدیریت و اقتصاد، حسابداری با هدف گسترش دانش و انتشار یافته های نو و بدیع در زمینه های مختلف علوم انسانی با بهره گیری از تجارب ارزشمند گذشته، اساتید دانشگاه های معتبر ایران، جهان و نهادهای علمی پژوهشی، فرصتی مناسب جهت تبادل اطلاعات و ارائه ی یافته های پژوهشی نوین و گردهم آوردن صاحب نظران، انديشمندان، دانشگاهيان، سياستگزاران و مديران، سازمان هاي ذي ربط و علاقه مند، متخصصان و علاقه مندان مباحث علوم انسانی، مدیریت و اقتصاد، حسابداری می باشد. برگزاري اين کنفرانس امكان تبادل نظر و ايجاد ارتباط علمي با دانشگاه ها و مراكز تخصصي کشور و جهان در زمينه مفاهيم مشترك علوم انسانی و اقتصادی و ساير موضوعات مرتبط با محورهای کنفرانس را فراهم می سازد.

بر اين اساس، دبیرخانه کنفرانس بین المللی رویکردهای نوین در علوم انسانی، مدیریت، اقتصاد و حسابداری با افتخار از تمامي متخصصان، كارشناسان، دانشجویان، پژوهشگران و دانشمندان مراكز علمي، تحقيقاتي و مسئولان اجرایی دعوت مي نماید مقالات خود را که حاوی جدیدترین دستاوردهای علمی و پژوهشی در محورهای اصلی کنفرانس و یا زمینه های مرتبط می باشد، به صورت فردی و یا با مشارکت گروهی به دبیرخانه کنفرانس ارسال نمایند. علاوه بر این، علاقمندان به این حوزه می توانند بدون ارائه مقاله، به عنوان شرکت کننده آزاد از این رویداد علمی استفاده کنند.


تاریخ های مهم:

آخرین مهلت ارسال اصل مقالات: 26 دی 1395
آخرین مهلت ثبت نــام: 01 بهـــمن 1395
کنــفرانس: 10 بهـــمن 1395


 

poster20161123121228

 

 

سایت رسمی کنفرانس:

http://hmeaconf.com/fa

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید