تیم‌ اقتصادی‌ها اعتقاد دارد که هیچ کس نباید به خاطر هیچ چیز از لذت یاد گرفتن محروم شود. نباید سن و سال یا مکان و موقعیت و امکانات مالی افرادی را از یاد گرفتن و موفقیت باز دارد. اقتصادی‌ها تیمی کوچک با اهدافی بلند پروازانه است. ما خود را آغازگر آموزش مدرن اقتصاد در ایران در فضای مجازی می‌دانیم که کاستی‌های نظام آموزش دانشگاهی را پوشش خواهد داد. وبسایت اقتصادی‌ها توانسته است در مدت کوتاه فعالیت خود، جایگاه ویژه‌ای در بین مخاطبین خود کسب کند اما پروژه اقتصادی‌ها برای تداوم روند رو به رشد خود نیاز به همراهی و مشارکت شما عزیزان دارد.

اقتصادی‌ها همیشه به دنبال دعوت به همکاری از افراد خلاق و توانمند است؛ اگر شما نیز خود را یکی از این افراد می‌دانید، مستقل از مقطع تحصیلی و تجربه کاری، می‌توانید خلاقیت و توانایی‌های خود را در مسیر اجرای بزرگ‌ترین پروژه آموزش اقتصادی ایران (اقتصادی‌ها ) به کارگرفته و در اجرای این پروژه با ما سهیم باشید تا توانمندی‌های شما نیز توسط هزاران نفر دیده شود. اگر فردی هستید که مهارت کار تیمی دارید، علاقه مندید در محیطی خلاق و دوستانه کار کنید و تا پیش از این در فعالیت‌های جمعی نظیر کانون‌ها و انجمن‌های علمی فعالیت داشته‌اید، در اقتصادی‌ها منتظر شما هستیم.

برای پیوستن به ما کافی است به آدرس info@economya.ir ایمیل زده و اعلام آمادگی کنید. در ایمیل ارسالی لطفا اطلاعات تماس خود را نیز ذکر کنید تا برای شروع همکاری با شما تماس حاصل شود.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید