سایت اقتصادی‌ ها افتتاح شد!

ساعت 9 شب است؛ من (سیاوش محمدپور؛ دانشجوی دکتری اقتصاد موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی) و علی (علی رئوفی؛ دانشجوی دکتری دانشگاه علامه طباطبایی) در محل کار به بحث و گفتگو مشغول هستیم؛ علی پشت کامپیوتر نشسته است و من در کنارش. سایت‌های مربوط به اقتصاد را یکی یکی با جستجو در اینترنت پیدا می‌کند و با لهجه شیرین شیرازیش می‌گوید: «خداوکیلی یک سایت درست و حسابی برای دانشجویان رشته اقتصاد وجود ندارد». من هم به نشانه تایید سرم را تکان می‌دهم و می‌گویم انصافا همینطور است. هم من و هم علی قبلا سایت‌هایی برای دانشجویان رشته اقتصاد ایجاد کرده بودیم؛ علی وبلاگ «یادداشت‌های اقتصادی» را مدیریت می‌کرد و من هم «انجمن تخصصی اقتصاد» را ایجاد کرده بودم؛ اما هردویمان توافق داشتیم که هرچند مطالب مفیدی در این سایت‌ها گذاشته‌ایم اما همچنان خیلی جای کار دارد. این بار تصمیم گرفتیم به جای داشتن چندین سایت، بهتر است هم‌افزایی کنیم و با ایجاد سایت جدیدی که آنجا بتوانیم مخاطبان بیشتری را جذب کنیم و گستره خدماتمان را بیشتر کنیم، در راستای کمک به دانشجویان رشته اقتصاد قدمی برداریم.

پروژه چند ماه به دلیل مشغله‌های زیاد هر دویمان مسکوت ماند؛ اما بالاخره تصمیم جدی گرفتیم تا پروژه را استارت بزنیم. نهایتا پس از تلاش‌های فراوان اوایل آذر  1394 پروژه به ثمر نشست و سایت فعالیت خود را آغاز کرد.

امیدواریم در این راه بتوانیم موفق باشیم و به آنچه که می‌خواستیم دست یابیم. مطمئنا نظرات دلگرم‌کننده شما ما را در این مسیر یاری خواهد کرد.

سیاوش محمدپور

6 آذر 1394

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید