نرم افزار آماری استاتا از سال 1985 به عنوان یک نرم افزار چند منظوره آماری برای محاسباتی همچون مدیریت داده‌ها، تجزیه تحلیل آماری، ترسیم نمودار، شبیه سازی و برنامه نویسی به صورت دلخواه در بسته‌هایی با مدیریت هوشمند است که در رشته‌های مختلفی از قبیل؛ اقتصاد، جامعه شناسی، علوم سیاسی و شاخه‌هایی از علوم پزشکی مشغول مورد استفاده قرار می‌گیرد. از آنجایی که عمده تحقیقات و پژوهش‌های این رشته‌ها همچون مقالات و پایان‌نامه‌ها نیازمند برآورد مدل‌های آماری مختلف است یادگیری نرم‌افزارهای توانمندی همچون استتا می‌تواند در این مسیر کمک بسزایی داشته باشد.

بدین منظور و با توجه به نیاز جامعه دانشگاهی کشور به آشنایی با این نرم افزار، گروه «اقتصادی‌ها» به عنوان بزرگترین مرجع تخصصی رشته اقتصاد، در ادامه کارگاه‌های آموزش تابستانی خود، اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی نرم افزار استتا (مقدماتی و پیشرفته) نموده است. دوره مقدماتی این نرم افزار در تاریخ 4 و 5 شهریورماه برگزار خواهد شد.

سرفصل‌هایی که در دوره مقدماتی مطرح خواهد شد، به شرح زیر است؛

[list icon=”momizat-icon-arrow-left” icon_bg=”circle” icon_bg_color=”#dd3333″ icon_bg_hover=”#eeee22″ margin_top=”20px” margin_bottom=”20px”]مقدمه‌ای بر اقتصاد سنجی و نرم افزار Stata,ايجاد و مديريت فايل، ورود داده، محاسبات مقدماتي در Stata,تحلیل آماری مقدماتی داده‌ها در Stata,مقدمه‌ای بر رگرسیون خطی,برآورد رگرسيون‌هاي ساده و چندگانه,تحليل کامل خروجي نرم‌افزار,تبیین خروجی نرم افزار در قالب فایل‌های word,بررسي معيارهاي خوبي برازش و خوبي مدل,آزمون متغيرهاي حذف شده و اضافي,بررسي مشکل خودهمبستگي در مدل و رفع آن,بررسي مشکل واريانس ناهمساني در مدل و رفع آن,دستورات پرکاربرد در نرم افزار Stata,مقدمه‌اي بر برنامه‌نويسي در Stata,آزمون تجربي جهت مرور مطالب[/list] 22


مدرس:


MH

 

 

مهرداد حیرانی (کارشناسی ارشد اقتصاد دانشگاه شریف)

برای آشنایی بیشتر با مدرس دوره می‌توانید رزومه ایشان را از لینک زیر دانلود نمایید:

مشاهده رزومه

.


اطلاعات دوره:


زمان برگزاری دوره: 4 و 5 شهریورماه (پنچشنبه و جمعه)


طول دوره: ۸ ساعت


هزینه دوره: 85 هزار تومان


ظرفیت: ۲۰ نفر


مهلت ثبت نام: یک روز پیش از زمان برگزاری کارگاه یا پیش از تکمیل ظرفیت


شماره تماس برای کسب اطلاعات بیشتر: ۰۹۳۶۰۰۳۳۶۴۱


برای ثبت نام در کارگاه می‌توانید با استفاده از لینک زیر به صورت آنلاین هزینه آن را پرداخت نمایید:

[purchase_link id=”3098″ text=”اضافه‌کردن به سبدخرید” style=”button” color=”blue”]

.


لطفا اطلاعات تماس خود را به صورت کاملا دقیق در فیلدهای مربوطه وارد کنید. با شما از طریق این اطلاعات، تماس حاصل خواهد شد (پس از ثبت نام اطلاعات خود را شامل نام و نام خانوادگی و شماره تماس به شماره موبایل ۰۹۳۶۰۰۳۳۶۴۱ اس‌ام‌اس کنید).

در صورتی که مایل به استفاده از خدمات پرداخت اینترنتی نیستید، لطفا مبلغ 85۰،۰۰۰ ریال به شماره کارت ۵۰۴۷۰۶۱۰۲۷۵۸۰۲۶۱ (به نام لیلا لامعی اوجقاز) پرداخت نموده و سپس پرداخت خود را به شماره ۰۹۳۶۰۰۳۳۶۴۱ اطلاع دهید تا در لیست ثبت نامی‌های کارگاه قرار گیرید.

محل برگزاری: خیابان فاطمی، بین خیابان دایمی و شیخ‌لر، روبروی بانک آینده، پلاک ۱۶۰، واحد ۲


4 دیدگاه‌ها

  1. با سلام.پس از پایان کارگاه گواهی داده می شود؟

    • سلام. بله. گواهی اعطا می شود

  2. با تشكر از دوره هاي خوب شما. من در دوره شبكه عصبي شركت كردم و بسيار مفيد بود. كي دوره هاي پيشرفته شبكه عصبي و منطق فازي برگزار ميشه؟!

    • سلام. بسیار خوشحال هستیم که توانسته ایم رضایت شما را جلب کنیم. کارگاه شبکه های عصبی و منطق فازی در پاییز برگزار خواهد شد. ما را در تلگرام دنبال کنید تا از زمان دقیق کارگاه مطلع شوید. موفق باشید

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید