اقتصادسنجی سری های زمانی کاربردی لوتکیپول

دانلود کتاب اقتصادسنجی سری های زمانی کاربردی لوتکیپول

Applied Time Series Econometrics Lütkepohl

از اقتصادسنجی سری های زمانی برای پیش بینی تحولات متغیرهای اقتصادی نظیر رشد اقتصادی، نوسانات بازار سهام و یا نرخ بهره استفاده می شود. اقتصادسنجی سری های زمانی یکی از حوزه هایی است که به سرعت در حال رشد و تغییر است. خصوصا با مطرح شدن بحث هم انباشتگی تحولات قابل توجهی در تجزیه و تحلیل های کاربردی این حوزه به وجود آمد. از این رو، کتاب موفقی که مطالب گسترده این حوزه را پوشش دهد و چگونگی استفاده از این روش ها را در حوزه کاربردی توضیح دهد، وجود ندارد. کتاب لوتکیپول شاید یکی از بهترین کتاب ها در این حوزه دانست که توانسته باشد این شکاف را پوشش دهد. این کتاب با بیانی ساده سعی دارد علاوه بر پوشش دادن متدهای جدید در این حوزه پیش زمینه های لارم برای کارهای تجربی را نیز به مخاطبین انتقال دهد. بنابراین به نظر می رسد این کتاب منبع مناسبی برای دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد در رشته اقتصاد باشد. در حال حاضر نیز کتاب اقتصادسنجی سری های زمانی لوتکیپول در ایران در دانشگاه هایی نظیر شریف، علامه و… مورد توجه اساتید واقع شده و تدریس می شود.

اقتصادسنجی سری های زمانی کاربردی لوتکیپول

از جمله مباحث مطرح شده در این کتاب عبارتند از:

 

[list icon=”momizat-icon-arrow-left3″ icon_color=”#1e73be” icon_color_hover=”#dd3333″ ]ریشه واحد و همجمعی (Unit Root and Cointegration Analysis),خودرگرسیون برداری ساختاری (Structural Vector Autoregressions),مدل های سری زمانی ناهمسانی واریانس شرطی؛ غیرخطی و غیرپارامتریک (Conditional Heteroskedasticity and Nonlinear and Nonparametric time series models)[/list]

همچنین در این کتاب مثال های متعدد تجربی با استفاده از نرم افزار ارائه شده است که دانشجویان را برای انجام کارهای تجربی آماده می کند.

اقتصادی‌ها برای شما این کتاب کمیاب را در کتابخانه خود قرار داده است. شما می توانید این کتاب را از لینک زیر دریافت نمایید.


 

download

دانلود کتاب اقتصادسنجی سری‌های زمانی کاربردی

رمز فایل: economya.ir


مشاهده رزومه نویسنده (هلموت لوتکپول)


 

[box type=”info” radius=”5″]

کتابخانه اقتصادی‌‌ها (بزرگترین کتابخانه مجازی اقتصاد)

[/box]

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید